Vieša paskaita: Efektyvi komunikacija marketingo praktikoje

VDU PMDF (V. Putvinskio g. 23 - 311)

Lapkričio 8 d. „Marketingo ir įvaizdžio komunikacijos“ dalyką studijuojantys studentai turės galimybę iš pirmų lūpų išgirsti apie komunikacijos šiuolaikiniame marketinge teikiamas galimybes ir keliamus iššūkius. Studentai bus supažindinti su marketingo padaliniui keliamais tikslais ir kasdieniais iššūkiais su kuriais susiduria marketingo vadovai ir darbuotojai juos įgyvendinant. Su studentais savo patirtimi dalinsis UAB „Kesko Senukai Lithuania“ lojalumo grupės vadovė Jurgita Milaknytė-Ragelė.

Jurgita Milaknytė-Ragelė – 16 metų dirba marketingo srityje iš kurių beveik 9 metus marketingo vadovo pozicijoje.  UAB „Daisena“ kartu su savo komanda prisidėjo prie AROMA GOLD, TAFFEL, SCHOGETTEN, LOFBERGS, MYNTHON, LOYD, BIC, BOSO ir kitų prekės ženklų vystymo Lietuvos, Latvijos, Rusijos, Kaliningrado, Ukrainos, Moldavijos ir Baltarusijos rinkose. Šiuo metu Jurgita kartu su SEB, GINTARINE VAISTINE, ČILI ir CIRKLE-K vysto koalicinę MYLIMIAUSIA lojalumo programą. Reklamos vadovės pareigose pradėjo dirbti dar būdama antro kurso studentė ir per 16 metų save išbandė mažmeninės prekybos, paslaugų ir distribucijos marketingo srityse.

UAB „Daisena“ įvertinimų sąraše net keturi produktai yra užėmę TOP 3 pozicijas, o 2017 metais laimėta pirma vieta NIELSEN tyrimų bendrovės „SĖKMINGIAUSI METŲ PRODUKTAI PRISTATYTI RINKAI“ rinkimuose, „Neparuoštų vartoti gėrimų” (kavos, arbatos, kakavos) kategorijoje. Šie rinkimai – svarus efektyvaus marketingo sk. darbo įrodymas, nes renkant nugalėtojus vertinami ne tik marketingo veiksmai, bet ir produkto pardavimai Lietuvos rinkoje.