Viešoje paskaitoje apie marketingo teikiamas galimybes
Spalio 5 d., trečiadienį, 14:30 S. Daukanto g. 28-402 viešą paskaitą skaitys Jurgita Milaknytė-Ragelė, UAB „Daisena“ marketingo vadovė. Paskaitos metu studentai bus supažindinti su marketingo planavimo procesu įmonėje, įvaizdžio komunikacijos galimybėmis bei kasdieniais iššūkiais, su kuriais susiduria marketingo vadovai ir darbuotojai.
Jurgita Milaknytė – Ragelė – jau 6 metus dirba UAB „Daisena” marketingo vadove ir su savo komanda prisideda prie AROMA GOLD, SCHOGETTEN, LOFBERGS, MYNTHON, LOYD, BIC, BOSO ir kitų prekės ženklų vystymo Lietuvos, Latvijos, Moldavijos, Kaliningrado rinkose. J. Milaknytė – Ragelė reklamos vadove pradėjo dirbti dar būdama antro kurso studentė ir per 15 metų save išbandė mažmeninės prekybos ir paslaugų marketingo srityse.
UAB „Daisena“ įvertinimų sąraše net keturi produktai yra užėmę TOP 3 pozicijas NIELSEN tyrimų bendrovės „Sėkmingiausi metų produktai pristatyti rinkai“ rinkimuose „Neparuoštų vartoti gėrimų” (kavos, arbatos, kakavos) kategorijoje. Šie rinkimai – svarus efektyvaus marketingo skyriaus darbo įrodymas, nes renkant nugalėtojus vertinami ne tik marketingo veiksmai, bet ir produkto pardavimai Lietuvos rinkoje.